Wednesday, July 28, 2010

Outlander (2008)

English:
Outlander film is a film that is quite unique because it combines two very contradictory elements, namely elements of ancient civilization and modern civilization. Directed by Howard McCain and starring James Caviezel.

The story is preceded by the collapse of a spacecraft to Earth precisely in the area at the time Norway was still in a period of Viking-era. All these spacecraft passengers were killed except one, namely Kainan (James Caviezel). The Kainan it was chasing a monster from another planet named Dragon-shaped Moorwen. Moorwen roamed the area around the crash site of the Kainan spacecraft and had destroyed a rural area. In an attempt to find and kill Moorwen, Kainan even arrested and taken to a Viking kingdom. But he was finally released and cooperate with the Vikings in the hunt Moorwen which often killed the Vikings.




Indonesia:
Film Outlander ini adalah sebuah film yang cukup unik karena menggabungkan 2 unsur yang sangat bertentangan, yaitu unsur peradaban kuno dan peradaban modern. Disutradarai oleh Howard McCain dan dibintangi oleh James Caviezel.

Cerita film ini diawali oleh jatuhnya sebuah pesawat luar angkasa ke Bumi tepatnya di daerah Norwegia yang pada saat itu masih dalam masa-masanya Viking. Semua penumpang pesawat luar angkasa tersebut tewas kecuali satu yaitu Kainan (James Caviezel). Si Kainan ini ternyata mengejar sebuah monster dari planet lain berbentuk Naga bernama Moorwen. Moorwen berkeliaran di daerah sekitar tempat jatuhnya pesawat luar angkasa si Kainan tersebut dan sempat menghancurkan sebuah pedesaaan di daerah tersebut. Dalam usahanya mencari dan membunuh Moorwen, Kainan malah ditangkap dan dibawa ke sebuah kerajaan Viking. Namun akhirnya dia dibebaskan dan bekerja sama dengan para Viking tersebut dalam memburu Moorwen yang sering membunuh para Viking.

Info: imdb

Download film Outlander DVDrip: Download

Download Subtitle Indonesia film Outlander DVDrip: Sub Indo

0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Grants For Single Moms